Logo1Logo2
Administratiekantoor
Accent
Werkzaamheden

Onze diensten

Onze diensten kunnen in de volgende hoofdgroepen worden verdeeld:

FinanciŽle administratie en jaarrekening opstellen

Wij kunnen uw totale administratie verzorgen. En het maakt ons niet uit of u dat nu in een schoenendoos aanlevert of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet. Samen met u bepalen wij hoe die moet worden verwerkt en beheerd. Wij kunnen allerlei denkbare en gewenste rapportages verzorgen die u nodig hebt om uw bedrijf optimaal te laten draaien.En waar moet u zoal aan denken?

Wij kunnen voor u:

  • de administratie opzetten;
  • de administratie invoeren;
  • de jaarrekening samenstellen;
  • de omzetbelastingaangifte verzorgen;
  • de vennootschapsbelastingaangifte verzorgen;
  • eventueel tussentijdse rapportages verzorgen (voor investeringen, de bank etc.);
  • cijfers van het verslagjaar herleiden naar toekomstig beleid.

Wilt u meer weten of een afspraak maken? Dat kan. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

Salarisadministratie

Wat is er belangrijker in uw bedrijf dan dat uw werknemers elke maand op tijd het juiste salaris op de juiste rekening krijgen bijgeschreven? Oke, uw bedrijfsresultaat natuurlijk. Maar de salarisbetaling komt dan toch zeker wel op de tweede plaats. Een altijd lastige klus.

En wat kunnen wij zoal voor u betekenen?

Wij verzorgen voor u:

  • de maandelijkse verwerking van de salarisstroken;
  • de loonjournaalpost;
  • de (concept)aangifte loonheffing;
  • andere door u gewenste overzichten;
  • het jaarwerk (aanlevering bij de Belastingdienst en het UWV);
  • de jaaropgaven voor de werknemers.

Maar wij kunnen als u dat wilt nog meer voor u doen, bijvoorbeeld:

  • adviseren bij het toepassen van de CAO;
  • het maken van arbeidscontracten;
  • het verzorgen van de ziek- en hersteldmeldingen;
  • het aan- en afmelden bij het UWV en het ziekenfonds;
  • de administratie inzake de bedrijfstakeigenregelingen (pensioenfonds etc.);
  • het aanmaken en aanleveren van de (digitale) betaalopdrachten;
  • controle op het toepassen van de diverse afdrachtverminderingen en loonkostensubsidies;

Wilt u meer weten of een afspraak maken? Dat kan. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

Fiscale zaken

De slogan van de Belastingdienst luidt: Leuker kunnen wij het niet voor u maken, wel makkelijker. Maar laten we eerlijk zijn, het blijft een ingewikkelde materie. En dan veranderen ze jaarlijks vaak ook nog eens de spelregels. Noemt u dat maar makkelijker. Maar wellicht kunnen wij het u, met onze kennis en ervaring, echt makkelijker maken. Ons uitgangspunt is: belasting betalen moet, maar liever niet teveel.

En wat kunnen wij dan zoal allemaal voor u doen?

Wij kunnen voor u:

  • de aangifte inkomstenbelasting verzorgen;
  • de aangifte loonbelasting verzorgen;
  • de aangifte omzetbelasting verzorgen;
  • de aangifte vennootschapsbelasting verzorgen;
  • aanvraag/wijziging toeslag verzorgen;
  • een second opinion verzorgen.

Wilt u meer weten of een afspraak maken? Dat kan. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

Advisering en begeleiding

Je moet tegenwoordig wel op ontzettend veel terreinen thuis zijn om je bedrijf optimaal te kunnen laten draaien. Niet alleen ben je de hele dag bezig met het maximale rendement uit je bedrijf te halen, maar daarnaast komen er ook nog allerlei andere zaken om de hoek kijken. Zaken zoals personele zorg, investeringen, automatisering, kredietaanvragen, gesprekken met banken, advocaten en notarissen. Kortom teveel om op te noemen. En vervelend genoeg moet je voor al die zaken vaak bij verschillende adviseurs of bedrijven terecht.

Wij zijn echter een full service organisatie en dus in staat om u op al die terreinen te adviseren en zonodig te begeleiden. Het grote voordeel daarvan is, dat u nog maar bij ťťn deur hoeft aan te kloppen. En dan te bedenken dat wij ook nog eens deskundig zijn op het gebeid van salarisadministratie, financiŽle administratie en allerhande fiscale zaken.

Wat kunnen wij allemaal voor u doen?

Wij kunnen u adviseren en als u dat wilt begeleiden op het gebied van bijvoorbeeld:

  • de keuze van de bedrijfsvorm (eenmanszaak, v.o.f., BV, etc.);
  • automatisering;
  • administratief en fiscaal advies;
  • investeringen;
  • kredietaanvragen;
  • personeelsvraagstukken;
  • ondersteuning en begeleiding bij externe organisaties (banken, advocaten, etc.).

Wilt u meer weten of een afspraak maken? Dat kan. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

design: ttwwoo.nl